Негізгі бетке

Көмек

  • «Билет қайтару» бөліміне кіріп, тапсырыс нөмірін көрсету қажет.

  • Тапсырыс нөмірі сайттағы жеке кабинетте және мобайл қосымшадағы «Тапсырыстар» бөлімінде көрсетіліп тұрады. Әуелі билет аларда енгізген телефон нөмірін теріп, жүйеге кіру керек.

  • Электрондық түрде тіркеледі деген белгісі болса, шығарудың қажеті жоқ.

    Ал электрондық түрде тіркелмейтін болса, пойызға мінер бұрын вокзал кассасына не терминалына барып, классикалық билетке ауыстыруыңыз керек.

  • Кез келген банк картасымен (Visa, Mastercard, American Express, Unionpay) не Choco қолданбасынан.

  • 15 минут.

  • Жоқ, билетті қайтарып, басқасын алуыңыз керек.

  • Билетті қайтарып, жаңасын аласыз.

  • 1. Электрондық билетті классикалық билетке ауыстырсаңыз;

    2. Пойыз бірінші бекеттен жолға шығарға 1 сағаттан аз уақыт қалса. Мұндайда билетті тек кассаға барып қайтара аласыз. Ондағылардан билет қайтарылғаны туралы құжатты алып, қолдау қызметімізге жіберіңіз.

  • Пойыз жүріп кеткеннен кейін бір сағат ішінде ҚТЖ кассасына барып, билетіңізді қайтарыңыз. Ондағылардан билет қайтарылғаны туралы құжатты алып, қолдау қызметімізге жіберіңіз.

Билет іздеу

Қайту